6 Temmuz 2015 Pazartesi

Mühür Bekçileri Kitap Turu 1 : Sevginin Büyüsü

Selam. İnstagram da @muhurbekcileri hesabında gerçekleştirdiğimiz bir tur var. İlk turumuzun kitabını birde burada yorumlamak istedim.

Sevginin Büyüsü benim ilk defa bu kadar anlamlı cümleye rastladığım bir kitaptı eğer kitaplarımı çizebilseydim çoğunu çizmiştim ^.^ Konusuna gelirsek CeeCee adında küçük bir ana karakterimiz var. CeeCee'nin annesi akıl hastası ve babasıda çok sorumsuz olduğu için CeeCee küçük yaşta hem annesine bakmak hem de sorumluluklarının ağır yüküyle baş etmek zorunda. Ta ki bir gün annesinin teyzesinin yanına taşınana kadar .O gün CeeCee için adeta bir yaşam dönümü. Sevgiyle hatta tüm sıcak duygularla tanıştığı bir yer aslında. Ben okurken çok keyif aldım çok mutlu oldum . Umarım sizde  keyifle okursunuz. Tabi turumuzun ilk kitabının İndigokitap ' ın ilk kitabı olması da ayrı bir hoş oldu onlara da çok teşekkür ederim.

Ve Sevginin Büyüsü'nden alıntılar :


 
 
 
Tabi bu güzel alıntılar ve tatlı mı tatlı yorumu için
http://kraliceicinkitap.blogspot.com.tr/ ziyaret etmeyi unutmayın.
 
 
Kitaba Puanım : 5/5
 
 
Özgürlük Şarkısı Blogger Template by Ipietoon Blogger Template